MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Nazwa i adres podmiotu publicznego Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bulowicach, 32-652 Bulowice, ul. Bielska 59 Numer identyfikacyjny REGON 12030744100000 Stan w dniu 01.01.2021 r. Termin przekazania: do 31.03.2021 r. Dane kontaktowe E-mail sekretariatu podmiotu zspbulowice@edukacja.kety.pl E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz zspbulowice@edukacja.kety.pl Telefon kontaktowy 338453546 Data 2021-03-29 Miejscowość Bulowice Lokalizacja siedziby podmiotu Województwo WOJ. MAŁOPOLSKIE Powiat Powiat oświęcimski Gmina Kęty (obszar wiejski) Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do: [ X ] 2) wojewody Dział 1. Dostępność architektoniczna Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów: 3 1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne?
[ X ] W części budynków tak, w części nie W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne: 1 2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych? [ X ] W części budynków tak, w części nie W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych: 1 3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy? [ X ] NIE 4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego? [ X ] TAK 5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób? [ X ] NIE Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej Na jednym poziomie osoba na wózku dla niepełnosprawnych może się swobodnie poruszać nie ma barier pionowych.Budynek posiada parking. Dział 2. Dostępność cyfrowa 1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności Liczba stron: 2 Liczba aplikacji: 0 Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności ID a11y-url zspbulowice.edukacja.kety.pl ID a11y-status [ X ] Częściowo zgodna ID a11y-data-sporzadzenie 2020-09-29
ID a11y-url bip.malopolska.pl/zswbulowicach ID a11y-status [ X ] Częściowo zgodna ID a11y-data-sporzadzenie 2020-09-25 2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności Liczba stron: 0 Liczba aplikacji: 0 Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej 1. Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej. Niektóre treści utworzone przed datą wejścia ustawy mogą: - nie zachowywać właściwej hierarchii nagłówków, - być prezentowane w formie graficznej bez dostępu do wersji tekstowej - niektóre zdjęcia mogą nie posiadać tekstu alternatywnego. 2. Ułatwienia na stronie podmiotowej BIP - Strony podmiotowe w ramach Regionalnego Systemu BIP w Małopolsce posiadają następujące ułatwienia: - podwyższony kontrast (czarne tło, żółte litery) - możliwość powiększenia wielkości liter na stronie - możliwość zwiększenia interlinii oraz odstępów pomiędzy literami - mapa strony - focus wokół elementów nawigacyjnych Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna 1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się? a. Kontakt telefoniczny [ X ] TAK b. Kontakt korespondencyjny [ X ] TAK c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych [ X ] TAK d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych [ X ] TAK
e. Przesyłanie faksów [ X ] NIE f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online) [ X ] NIE g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty [ X ] NIE h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [ X ] NIE 2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth? [ X ] NIE Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych: 2 3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: a. tekstu odczytywalnego maszynowo? [ X ] NIE b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? [ X ] NIE c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? [ X ] NIE 4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku? [ X ] NIE Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym 1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby? [ X ] NIE 2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? [ X ] NIE 3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu? [ X ] NIE 4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?
[ X ] NIE
Niniejsza strona wykorzystuje tzw. ciasteczka (cookies), które są zapisywane na Twoim urządzeniu przez przeglądarkę internetową. Więcej o przechowywaniu plików cookies.